Sinu toote, teenuse või brändi lugu

„Inimesed ei osta tooteid ja teenuseid. Nad ostavad suhteid, lugusid ja maagiat.“
(Seth Godin)

Lood on olulised, sest need tekitavad emotsioone, kontsentreerivad ja isikupärastavad sõnumeid. Lugude abil jõuad sa kõige paremini selle publikuni, keda sa kõnetada tahad. Siin mängivad rolli narratiivid ise, aga ka kõneviis ja atmosfäär, mille sa oma toote, teenuse või brändi ümber lood.

Selleks, et lugusid hästi rääkida, on hea mõista, millest lood koosnevad ning kuidas neid jutustada ja just sellega saab Drakadeemia sind aidata. Koolitusele eelnevalt peaks teilolema kaardistatud oma sihtgrupp ja olemas oma loo alge. Drakadeemia juhendaja tuleb tiimi aitama eesmärgiga aidata just teksti tehniliste külgedega – narratiivi viimistlemine, loo detailid, struktureerimine ja ülesehitus ning muud elemendid, millega just teie meeskonnale abiks olla.

Võta juhendajaga ühendust ja uuri täpsemalt!

Siret Campbell

Siret Campbell

Drakadeemia juhataja ja juhendaja
Sisene eDrakadeemiasse