Fookus: aeg

Aeg on füüsikaline suurus, aga ka ühiskondlik kokkulepe. Igal kultuuril on oma ajataju. Igal indiviidil oma arusaam ajast. Ent milline on näitekirjaniku aeg?
Etenduse analüüs

Etenduse analüüs on distsipliin, kus keskendutakse ühe lavastuse võimalikult mitmekülgsele tõlgendamisele.
Hea harjumus

Kas oled leidnud end mõtlemast, et kirjutamine on väga mõnus tegevus, aga sul ei ole selleks aega? Kas sa unistad kirjutamisest rohkem, kui sa tegelikult kirjutad?
Näidendi kirjutamise ABC

Teatrimaagia saab sageli alguse heast näidendist. Aga mis teeb näidendist hea? Kindlasti on hea näidend enda kaasaega kõnetaval teemal ja see räägib põneva ning originaalse loo.
Täispika mängufilmi stsenaariumi arendamine

Drakadeemia pakub Eestis ainulaadset võimalust arendada oma mängufilmi-idee stsenaariumi esimese versioonini – eesti keeles ja professionaalse stsenaristi juhendamisel.
Teatrikriitika kirjutamine

Teatrikriitika kirjutamise kursus pakub põnevat võimalust teatrit sügavamalt mõista. Vaadata teatrit teatrikriitiku pilguga tähendab saada igast teatrietendusest sügavamaid, põnevamaid, kirevamaid elamusi.
Täispika mängufilmi stsenaariumi kirjutamine

Kursuse käigus kirjutab iga osaleja oma idee põhjal täispika mängufilmi stsenaariumi esimese mustandi.
Loovkirjutamine Jim Ashileviga

Kirjaoskus on elementaarne, aga loovkirjutamine on erioskus. Mis paneb teksti tööle?Lihtsaid vastuseid siin pole, küll aga palju huvitavaid näiteid maailmakirjandusest, mis inspireerivad edasi küsima. Ja lõpuks loodetavasti kirjutama. Mitte kellegi teise moodi, vaid enda moodi, oma häälega. Sest kui sina oma lugu ei räägi, siis kes seda teeb?